Vi har selvfølgelig udstyret til en succesfuld flytning, herunder: flyttekasser, flyttetæpper, silkepapir, labels og bobleplast – og alle vores opgaver er naturligvis forsikrede. Dette er din sikring for en risikofri flytning, hvor der ikke opstår ubehagelige overraskelser undervejs.
Tid er penge
Vi ved, at det er vigtigt, at din virksomheds nedetid holdes på et minimum ved en erhvervsflytning, så du undgår driftstab, og derfor sørger vi for den mest optimale logistiske planlægning af din flytning, så virksomhedens drift påvirkes med færrest mulige gener. Dette gør vi gennem styring og planlægning i kombination med et højt kommunikationsniveau både internt i vores firma og ekstern med din virksomhed, så vi undgår miskommunikation, fejl eller uforudsete hændelser. Når vi foretager en erhvervsflytning, lægger vi specielt vægt på, at samarbejdet skal komme både dig og os tilgode. Vi lægger hertil vægt på at yde respekt for din virksomhed, blandt andet gennem ordentlighed samt forsigtig og ansvarlig flytning, så intet tager skade.
Vi tilbyder at varetage enten hele flytteprocessen eller kun dele af flytteprocessen, alt efter dit behov og dine ønsker. Ønsker du blot en omflytning i virksomheden, står vi også til rådighed. Og netop dit behov er dét, vi arbejder ud fra, og det betyder, at vi følger dine ønsker og krav i hele processen, det vil sige, når vi flytter, nedpakker, demonterer, udpakker og monterer.
Står du med en erhvervsflytning i nærmeste fremtid, så kan vi give dig et uforpligtende og gratis tilbud på, hvordan flytningen kan ske ud fra dine behov og mest effektivt med hjælp fra netop vores flyttefirma.